اشتراک گذاری
Share on twitter
Share on telegram
Share on linkedin
Share on whatsapp

برنامه‌های متعددی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی وجود دارد که برای مدیریت زمان و هزینه مفید هستند. این برنامه‌ها به طور خاص برای کسانی طراحی شده‌اند که پروژه‌ای کار می‌کنند؛ از جمله فریلنسرها، پیمان‌کاران و مشاوران. مدیریت زمان و هزینه از این جهت برای این قشر اهمیت دارد که به حرفه‌ای‌ها کمک می‌کند تا دریافتی متناسب با مدت زمان لازم برای انجام پروژه داشته باشند. حتی به عنوان مثال، در یکی از این برنامه‌ها به نام timeclock ماژولی اختیاری برای صورت حساب وجود دارد که می‌تواند از داده‌ها، خروجی مناسب برای نرم‌افزارهای حسابداری بدهد.

پرداخت امن و آسان با جیبی‌مو

اطلاعات بیشتر

در ادامه سه برنامه مفید برای مدیریت زمان و هزینه که بر روی دستگاه‌های اندرویدی قابل اجرا هستند، معرفی می‌گردند.

۱. Timesheet – Time Tracker

تایم شیت برنامه با محیطی زیبا برای مدیریت زمان و هزینه در سیستم عامل اندروید است که تجربه کاربری بسیار لذت بخشی دارد. لیست پروژه‌های خود را وارد کنید، یک پروژه را از لیست انتخاب کنید و با آغاز به کار روی پروژه، تایمر را فعال نمایید تا پیگیری زمان انجام پروژه آغاز شود. بعد از پایان کار تایمر را متوقف کنید. در این نقطه شما قادر هستید اطلاعاتی درباره کاری که همین اکنون انجام داده‌اید را وارد کنید. این اطلاعات می‌توانند متنی یا تصویری باشند و از طریق لیست پروژه‌ها قابل مشاهده هستند.

هر پروژه جزئیات، تکالیف و آمار مربوط به خود را دارد. جزئیات شامل اطلاعات مشتری، مدت زمان انجام پروژه و صورت حساب پروژه تا این لحظه هستند. تکالیف شامل فعالیت‌هایی هستند که طی پروژه باید انجام گیرند. در تب آمار نمودارهای آماری و زمان تجمعی مربوط به هر پروژه قابل رویت است.

این اپلیکیشن به طور خودکار از اطلاعات پروژه‌ها بر روی کارت حافظه گوشی و Dropbox بک آپ می‌گیرد. همچنین می‌توان از اطلاعات پروژه‌ها خروجی با فرمت XLS یا CSV گرفت که در نرم‌افزار اکسل یا سایر دیتابیس‌ها قابل استفاده هستند.

در نسخه بتا این برنامه قابلیتی معرفی شده است که این امکان را می‌دهد تا یک شبکه وای فای به یک پروژه اختصاص یابد. در صورت استفاده از این قابلیت هنگامی که شما به آن شبکه وای فای به خصوص متصل می‌گردید، زمان انجام پروژه آغاز و با قطع اتصال،‌ زمان انجام پروژه متوقف می‌گردد. لازم به ذکر است که تایم شیت هم اکنون از ۱۷ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

جیبی‌مو اپلیکیشنی برای مدیریت زمان و هزینه

۲. TimeClock – Time Tracker

تایم کلاک امکان دنبال کردن و مدیریت کردن پروژه‌های ساعتی و غیر ساعتی، مسافت و هزینه‌ها را دارد. به علاوه این برنامه دارای ماژولی اختصاصی برای صورت‌حساب‌هاست. به طور کلی هر چیزی را که فکر کنید برای مدیریت زمان و هزینه‌ پروژه‌ها نیاز دارید، این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک مشتری انتخاب کنید، پروژه مربوطه را وارد نمایید و کار را آغاز کنید. به همین سادگی. تایم کلاک قابلیت پیگیری زمان و هزینه انجام پروژه‌ها، تهیه فایل‌های پشتیبان از اطلاعات، خروجی متناسب با برنامه‌های حسابداری و قابلیت‌های بسیار دیگری دارد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از ماژول صورت حساب با پرداخت ماهیانه ۵ دلار، فعال می‌گردد.

۳. Time Tracker

اگر شما فقط نیاز به دنبال‌کردن زمان انجام پروژه‌ها دارید و خودتان از پس محاسبه هزینه‌ها برمی‌آیید، تایم ترکر گزینه ایده‌آلی برای شماست. تایم ترکر برنامه کوچک، زیبا و سبک است که قابلیت‌های فراوانی از جمله پشتیبانی از ۳۷ ارز بین‌المللی و خروجی متناسب با برنامه‌های حسابداری و دیتابیس‌ها را دارد. یکی از قابلیت‌های اساسی و کاربردی تایم ترکر این است که از فایل‌های CSV پشتیبانی می‌کند؛ یعنی اگر شما در حال حاضر از برنامه دیگری برای مدیریت زمان و هزینه خود استفاده می‌کنید و قصد دارید تایم ترکر را جایگزین برنامه سابق نمایید، کافی است از اطلاعات خود خروجی CSV بگیرید و فایل مذکور را وارد تایم ترکر نمایید. به این ترتیب در زمان خود برای وارد کردن اطلاعات صرفه‌جویی کرده‌اید.

به جمع 100 هزار کاربر جیبی‌مو بپیوندید.

هانا یونسی

هانا یونسی

کارشناس ارشد MBA و کارشناس بازاریابی جیبی‌مو

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری
Share on twitter
Share on telegram
Share on linkedin
Share on whatsapp