راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت

پرداخت یار رسمی شاپرکِ بانک مرکزی

راهکاری جامع برای دریافت وجه از مشتریان، تسهیم با شرکا و عودت یا پرداخت وجه به مشتریان

راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت

پرداخت یار رسمی شاپرکِ بانک مرکزی

راهکاری جامع برای دریافت وجه از مشتریان، تسهیم با شرکا و عودت یا پرداخت وجه به مشتریان

به صرفه

بصرفه

در جیبی‌مو متناسب با اندازه کسب‌وکارتان پرداخت کنید. همچنین جیبی‌مو هزینه‌های پشتیبانی و عملیاتی شما را کاهش می‌دهد.

منعطف

از طریق پنل وب، موبایل یا وب‌سرویس، در هر ساعت از شبانه‌روز به خدمات بانکی و گزارشات جامع دسترسی دارید.

امن

امن

با نظارت نهادهای قانون‌گذار و مکانیسم‌های امنیتی، بابت تراکنش‌های کسب‌وکارتان آسوده خاطر باشید.

خدمات جیبی‌مو برای کسب‌وکارها

ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی

برای ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی جیبی‌مو لازم نیست مراحل اداری زمان‌بر را بگذرانید. پیاده‌سازی درگاه پرداخت جیبی‌مو بسیار آسان و به اصطلاح developer friendly است. سیستم تشخیص و جلوگیری از کلاهبرداری، گزارشات جامع و تسویه سریع، آسودگی خاطر برای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورد.

ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی

پرداخت دسته‌ای

برای سرعت‌دادن به پرداخت‌های تعداد بالا از پرداخت دسته‌ای جیبی‌مو استفاده کنید. پرداخت دسته‌ای جیبی‌مو به شما امکان می‌دهد که برای تیم‌های مالی، مدیریتی و پشتیبانی مجموعه‌تان سطوح دسترسی متفاوتی ایجاد کنید. جیبی‌مو با توافق‌نامه SLA امنیت و کیفیت پرداخت‌ها را تضمین می‌کند.

پیش‌فاکتور آنلاین

پیش‌فاکتور آنلاین صفحه‌ای اختصاصی برای پرداخت کسب‌وکارها است. کسب‌وکارها لینک این صفحه را با مشتریانشان به اشتراک می‌گذارند. مبلغ این پیش‌فاکتور آنلاین را بنا به نیاز کسب‌وکار صادرکننده یا مشتری‌ها تعیین می‌کنند.

پیش فاکتور آنلاین
وب سرویس‌ها

وب‌سرویس

جیبی‌مو تمامی خدماتش را علاوه بر پنل وب از طریق وب‌سرویس نیز ارائه می‌کند، از این طریق شما می‌توانید روی گردش مالی کسب‌وکارتان در پنل مدیریتی‌ خودتان کنترل کاملی داشته باشد. این خدمات در سه دسته ابزارهای پذیرش پول، ابزارهای پالایش حساب بانکی و ابزارهای انتقال وجه قرار می‌گیرد.

خدمات جیبی‌مو چه‌ وقت‌هایی و به کدام کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

کسب‌وکارهای پلتفرمی

کارگزاری‌ها

کار فریلنسری

فروشگاه‌های آنلاین

تنخواه‌گردان‌‌ها

نظرات مشتریان جیبی‌مو

امیرحسین یافتیان
ما تمامی مراحل پرداخت سهام عدالت را از طریق API جیبی‌مو انجام می‌دهیم که علاوه بر حذف خطای انسانی تا حد زیادی، باعث پیشرفت کار با سرعت بسیار بالایی نیز می‌شود به طوریکه بعد از همکاری با جیبی‌مو در زمینه پرداخت‌های سهام عدالت، پرداخت در لحظه را تجربه کردیم. همچنین به دلیل وجود شفافیت بالا در پرداخت‌ها، بخش مالی قادر به نظارت و کنترل روی تمام تراکنش‌ها و وضعیت لحظه‌ای آنهاست.
امیرحسین یافتیان
مالک محصول سامانه سعدی
فرشاد شبانکاره
خرید سیگنال توسط مشتریانمان از طریق درگاه پرداخت جیبی‌مو است و تسویه و تسهیم با تحلیل‌گران ما به صورت پرداخت‌های گروهی از جیبی‌مو انجام می‌شود که در مقایسه با زمانی که از طریق اینترنت بانک این کار انجام می‌شد، به شدت در زمان صرفه‌جویی شده است. همچنین فرآیند تطبیق هویت جیبی‌مو، نگرانی پرداخت‌های اشتباه ما را به سادگی برطرف کرده است.
فرشاد شبانکاره
مدیر عامل ۱۰۰ تحلیل

شرکای تجاری جیبی‌مو

سوالات متداول